Pomocou remarketingu môžete znova osloviť ľudí, ktorí Váš web už navštívili, ale nezrealizovali želanú konverznú akciu ako nákup, vyplnenie formulára alebo stiahnutie e-booku. Taktiež môžete osloviť s cielenou ponukou iba ľudí, ktorí navštívili určitú podstránku Vášho webu, alebo ktorí vložili tovar do nákupného košíka, no nákup nezrealizovali. V rámci tejto služby Vám ponúkame:
Popis slúžby:
- Špecifikácia cieľovej skupiny potenciálnych zákazníkov – vyšpecifikujeme skupinu návštevníkov Vášho webu, ktorú chcete pomocou remarketingu znova osloviť.
- Stanovenie cieľov a zdrojov – spoločne s Vami si určíme realistické a merateľné konverzné ciele, ktoré chceme prostredníctvom remarketingu dosiahnuť a zdroje, potrebné na realizáciu kampane.
- Príprava a spustenie remarketingových kampaní – pripravíme, nastavíme a spustíme remarketingové kampane na základe vyššie uvedených krokov.
- Pravidelné sledovanie výsledkov kampaní – priebežne monitorujeme aktuálne výsledky kampaní, aby sme vedeli, čo je potrebné optimalizovať.
- Pravidelná optimalizácia všetkých dôležitých aspektov kampaní – priebežne optimalizujeme všetko, čo môže prispieť k zlepšeniu výsledkov kampaní a dosiahnutiu stanovených cieľov.
- Testovanie rôznych aspektov kampaní – pravidelne testujeme reklamy, zacielenie, stratégie ponúkania cien atď., aby sme zistili, čo na rôznych návštevníkov Vašej stránky funguje najlepšie.
- Mesačný reporting – pravidelne Vás informujeme o výsledkoch dosiahnutých za predchádzajúce obdobie pomocou prehľadných reportov.
Cena za službu závisí od komplexnosti zacielenia a od počtu remarketingových reklamných kampaní, ktoré vytvoríme a budeme spravovať. Ak máte záujem o službu Remarketing alebo ak máte otázky o službe a jej priebehu, neváhajte nás kontaktovať.