Novinky
Od polovice októbra 2019 už nebude k dispozícii zrýchlené zobrazovanie reklám pri kampaniach vo vyhľadávaní, v nákupných kampaniach ani v …
Koniec “Priemernej pozície”
Od 30. septembra 2019 odstráni Google na reklamných účtov veľmi obľúbenú metriku priemernej pozície. Táto metrika informovala inzerentov o priemernej …
Google Shopping už aj na Slovensku
Možnosť realizovať nákupné kampane bola donedávna pre Slovensko nedostupná. Slovenskí inzerenti mohli realizovať kampane v Nákupoch iba v prípade, že …
Maximalizácia hodnoty konverzie – nová “Smart bidding” stratégia
Google uviedol novú stratégiu ponúkania cien – Maximalizácia hodnoty konverzie. Pri tejto novej stratégii Google automaticky nastavuje cenové ponuky tak, …
Novinky v Plánovači kľúčových slov
V roku 2018 uviedol Google novú verziu Plánovača kľúčových slov. V máji tohoto roku ukončil pridávanie nových funkcionalít. Nová verzia …
Google AdWords sa mení na Google Ads
Od júna 2018 mení Google názov svojej PPC platformy z Google AdWords na Google Ads. Táto zmena má všetkým inzerentom …