Úvodná analýza a príprava kampaní:
Ak máte existujúci účet na Google Ads, v prvej fáze urobíme nasledovné kroky:- Audit Vášho účtu – pozrieme sa na štruktúru, nastavenia kampaní a reklamných skupín, kľúčové slová, reklamy a na všetky ostatné dôležité aspekty Vášho účtu.
- Analýza ponúkaných produktov a potenciálnych zákazníkov – spoločne zanalyzujeme Vaše produktové portfólio a segmenty Vašich zákazníkov s ohľadom na PPC reklamu.
- Stanovenie cieľov a zdrojov – spoločne s Vami si určíme konkrétne merateľné konverzné ciele, ktoré chceme prostredníctvom reklamy dosiahnuť a zdroje, potrebné na realizáciu kampane.
- Komplexná úprava účtu na základe predchádzajúcich krokov, spustenie nových kampaní.
Ak ste na Google Ads ešte neinzerovali, budeme postupovať nasledovne:
- Analýza ponúkaných produktov a potenciálnych zákazníkov – spoločne zanalyzujeme Vaše produktové portfólio a segmenty Vašich zákazníkov s ohľadom na PPC reklamu.
- Stanovenie cieľov a zdrojov – spoločne s Vami si určíme merateľné konverzné ciele, ktoré chceme prostredníctvom reklamy dosiahnuť a zdroje, potrebné na realizáciu kampane.
- Vytvorenie účtu, komplexná príprava a spustenie kampaní.
Správa, optimalizácia a vyhodnocovanie kampaní:
- Pravidelné sledovanie výsledkov kampaní – priebežne monitorujeme aktuálne výsledky kampaní, aby sme vedeli, čo je potrebné optimalizovať.
- Pravidelná optimalizácia kampaní – priebežne optimalizujeme všetko, čo môže prispieť k zlepšeniu výsledkov kampaní a dosiahnutiu stanovených cieľov.
- Testovanie rôznych aspektov kampaní – pravidelne testujeme reklamy, zacielenie, stratégie ponúkania cien atď., aby sme zistili, čo na Vašich potenciálnych zákazníkov funguje najlepšie.
- Mesačný reporting – pravidelne Vás informujeme o výsledkoch dosiahnutých za predchádzajúce obdobie pomocou prehľadných reportov.